FAG (Німеччина)
Компанія FAG почала свою історію в 1883 році, коли інноваційна шліфувальна машина для кульок, розроблена німецьким ученим, дала поштовх для застосування шарикопідшипників по всьому світу.
У 1946 р. свою основу отримує компанія INA, через три роки отримала визнання по всьому світу, це було досягнуто завдяки впровадженням у виробництво роликового підшипника без кілець. Одним із значних фактів історії є оснащення голчастими комплектуючими INA автомобіля Volkswagen «Жук».
Вищеперелічені компанії були досить успішними у своїх секторах. У 2002 році INA Schaeffler group купує компанію FAG, що дозволяє цьому тандему увійти до трійки найсильніших підприємств цього профілю. Сьогодні компанія має понад 50 заводів по всьому світу і близько 31000 співробітників.
FAG (Німеччина)
Компанія FAG почала свою історію в 1883 році, коли інноваційна шліфувальна машина для кульок, розроблена німецьким ученим, дала поштовх для застосування шарикопідшипників по всьому світу.
У 1946 р. свою основу отримує компанія INA, через три роки отримала визнання по всьому світу, це було досягнуто завдяки впровадженням у виробництво роликового підшипника без кілець. Одним із значних фактів історії є оснащення голчастими комплектуючими INA автомобіля Volkswagen «Жук».
Вищеперелічені компанії були досить успішними у своїх секторах. У 2002 році INA Schaeffler group купує компанію FAG, що дозволяє цьому тандему увійти до трійки найсильніших підприємств цього профілю. Сьогодні компанія має понад 50 заводів по всьому світу і близько 31000 співробітників.