HARP (Харків, Україна)
Післявоєнний період був дуже проблематичним, особливо для початку будівництва нового виробництва, тому на основі техніки, матеріалів та досвіду вже існуючих заводів було запущено Український завод. Восьмий державний підшипниковий завод (м. Харків) вже 1 вересня 1946 р., з маркуванням 8-ГПЗ, випустив перші три типи товару. Якість покращувалося постійно, впроваджувалися автомати для полірування, удосконалювалися переробні агрегати, за допомогою цього всього в рази збільшився випуск та якість. Особливо варто відзначити, що завод був головним постачальником так званих вагонних підшипників по всій країні у 80-ті роки.
У 1994 р. створено АТ "Харківський підшипниковий завод". (ХАРП), АТ «УПЕК» стає інвестором, що тягне у себе активне вливання інвестицій у цю організацію. Робота управління покращується, активно впроваджуються технології, випускаються нові типи, розширюється номенклатура.
HARP (Харків, Україна)
Післявоєнний період був дуже проблематичним, особливо для початку будівництва нового виробництва, тому на основі техніки, матеріалів та досвіду вже існуючих заводів було запущено Український завод. Восьмий державний підшипниковий завод (м. Харків) вже 1 вересня 1946 р., з маркуванням 8-ГПЗ, випустив перші три типи товару. Якість покращувалося постійно, впроваджувалися автомати для полірування, удосконалювалися переробні агрегати, за допомогою цього всього в рази збільшився випуск та якість. Особливо варто відзначити, що завод був головним постачальником так званих вагонних підшипників по всій країні у 80-ті роки.
У 1994 р. створено АТ "Харківський підшипниковий завод". (ХАРП), АТ «УПЕК» стає інвестором, що тягне у себе активне вливання інвестицій у цю організацію. Робота управління покращується, активно впроваджуються технології, випускаються нові типи, розширюється номенклатура.