Подшипник маркет

Підшипники ковзання SKF використовуються в найдовшому підвісному мосту в світі

Шведська інтернаціональна компанія SKF приділила особливу увагу кваліфікаціям, перевіркам, аби довести, що її продукція може успішно використовуватись у будівництві турецького мосту, ширина якого сягає 4 км. Йдеться про масштабний проєкт - найдовший автомобільний підвісний міст. 
Міст Чанаккале 1915 року проходить через протоку Дарданелли в північно-західну частину країни. Його протяжність становить понад 4 км. Міст називають важливою частиною ще одного великого проєкту, спрямованого на розширення автомобільної магістралі. Вартість цього об'єкта перевищує 3 млрд євро.
Андреас Борек зі SKF поділився своїми враженнями про спільну роботу з турецькою будівельною компанією DLSY JV з метою зрозуміти, які саме вимоги, характеристики висуваються до підшипників, що будуть невід'ємною частиною такого неординарного проєкту. Виходячи з отриманих даних, команда SKF створила понад 340 підшипників ковзання під замовлення, вироблених у Швайнфурті (Німеччина). Їх використовували на вертикальних підвісних тросах моста - зверху і знизу. Їхнє завдання полягає в передачі навантажень від двох головних тросів і настилу моста. Крім того, такі важливі елементи масштабної конструкції забезпечують 100%-ву компенсацію будь-яких видів мікропереміщень, а саме - осьових, радіальних і діагональних. Подібні переміщення можуть виникати між мостом і несучими тросами.
До списку основних вимог до підшипників належить не тільки можливість справлятись з великою вагою, а й також стійкість до корозійного впливу, що особливо важливо в умовах прибережного розташування всієї конструкції. Щоб перевірити та підтвердити останню перевагу підшипників, фахівці SKF організували відповідні перевірки, використовуючи при цьому сольовий туман. Усі перевірки відбувалися в лабораторних умовах у Швайнфурті. У результаті задіяли інноваційну технологію нанесення захисного покриття, що оберігає деталі від можливої корозії. 
Під час зведення легендарного мосту Чанаккале 1915 року знадобилося 226 000 м³ бетону, 162 000 км дроту з міцної нержавіючої сталі. Доведено, що перерахованих матеріалів достатньо, щоб обгорнути весь світ 4 рази.

Другие новости

05.07.24
Застосування електропередач у сільському господарстві та харчовій промисловості

В даний час ефективність світового сільського господарства і виробництва продуктів харчування набуває все більшого значення

07.05.24
NKE Bearings продемонструвала свої переваги у вітроенергетиці на виставці WIND EUROPE 2024

Компанія NKE Bearings представила свою спеціалізовану продукцію - спеціальні підшипники для генераторів

25.12.23
Компанія ПІДШИПНИК МАRКЕТ вітає вас з Новим роком та Різдвом!

Для нас велика честь та задоволення пропонувати вам високоякісні підшипники від провідних світових виробників

google-site-verification: googlef0e03616bc2a678d.html