Подшипник маркет

5 найпоширеніших помилок під час змащення підшипників

Комплектуючі та техніка із рухомими частинами потребують постійного використання мастильних матеріалів. Для контролю стану обладнання потрібно потурбуватися не тільки про постійну наявність мастила, але й правильно його використовувати. Це суттєво впливає на продуктивність техніки, а також попереджає витрати на ремонт чи заміну деталей. 

 

Щоб техніка працювала так, як потрібно, варто уникати найбільш поширених помилок у використанні мастильних матеріалів: 

1. Надмірне змащування

Дуже багато мастила – це так же погано, як і його нестача. В останньому випадку техніка «повідомить» про це відмовою працювати далі. Але й надмірне змащення призведе до цього ж ефекту. Обладнання може заклинити, а це – тривала пауза в роботі та потреба в ремонті. Ще велика кількість мастила погано впливає на ущільнювачі. Це відбувається через високий тиск, який і виводить за ладу підшипники. 

2. Недостатнє змащення

Повна відсутність мастильних матеріалів або їх нестача – одна із найпоширеніших причин, через які техніка виходить за ладу. «Попередження» про це можна буквально почути, адже обладнання видає характерні звуки. Але, якщо мова йде про шумне приміщення, то помітити характерні ознаки буде важко. 

3. Неправильно підібране мастило

Для кожної техніки чи рухомих частин потрібно підбирати відповідні мастильні матеріали. Неправильний вибір не тільки виводить за ладу, а й повністю нівелює гарантійне обслуговування. Дотримуйтесь рекомендацій виробника, щоб запобігти таким прикрим ситуаціям. За даними журналу Machinery Lubrication в’язкість мастила є однією із найбільш важливих властивостей цього продукту. Якщо ж даний параметр підібрано неправильно, то й техніка не буде працювати стабільно. Тому на в’язкість рекомендують звертати увагу в першу чергу. 

4. Змішування мастильних матеріалів

Навіть схожі мастила з одним і тим же призначенням можуть відрізнятися. Тим паче, якщо мова йде про різні продукти. І змішування може бути таким же шкідливим, як і використання неправильних варіантів. Наприклад, поєднання мастил на мінеральній та синтетичній основі призводить до виходу із ладу будь-якої техніки. Чому так відбувається? Річ у тому, що змішування різних мастил призводить до негативного впливу на ущільнення. А від цього вони швидко псуються. Це ж саме чекає користувача і в випадку, якщо він додасть до мастила несумісний із ним згущувач. Він зробить суміш нестабільною, консистенція сильно змінюється в гіршу сторону. А це призводить до поломок та додаткових витрат на ремонт. 

5. Забруднення мастилом

Через забруднення мастилом підшипники дуже часто виходять з ладу передчасно. Очистка та видалення надлишків часто не тільки не дає належного ефекту, але й обходиться дорого. Тому варто розуміти, з яких причин може відбутися забруднення. А причиною цьому стають різні фактори: бруд у самому механізмі чи навколишньому повітрі. 

Періодично пристрої треба ретельно оглядати, вчасно проводити їх комплексне обслуговування. Для цього не завжди достатньо візуальної оцінки. На допомогу прийде ультразвуковий прилад – він точно виявить, чи є всередині підшипника проблема. Саме із точних даних щодо стану пристроїв та механізмів починається підбір правильної стратегії змащення. 

 

 

Другие новости

05.07.24
Застосування електропередач у сільському господарстві та харчовій промисловості

В даний час ефективність світового сільського господарства і виробництва продуктів харчування набуває все більшого значення

07.05.24
NKE Bearings продемонструвала свої переваги у вітроенергетиці на виставці WIND EUROPE 2024

Компанія NKE Bearings представила свою спеціалізовану продукцію - спеціальні підшипники для генераторів

25.12.23
Компанія ПІДШИПНИК МАRКЕТ вітає вас з Новим роком та Різдвом!

Для нас велика честь та задоволення пропонувати вам високоякісні підшипники від провідних світових виробників

google-site-verification: googlef0e03616bc2a678d.html